|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 8, 2010 7:06:27 GMT -5
haha aa älskar nihal hon är så bäst <3 japp samar kommer gilla honom men inte i början typ i mitten av serien kommer hon göra det hahaha aa det är sant Maher från thaman al shohra liknar Amar el Kosovi jätte mkt men det är inte han serien är typ 3-4 år gammal
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 8, 2010 12:59:36 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 9, 2010 7:28:24 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 9, 2010 7:37:04 GMT -5
i love her dress <3
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 11, 2010 7:07:04 GMT -5
ouf igår var kolob mansiya bra
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 11, 2010 7:46:13 GMT -5
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jul 11, 2010 9:25:42 GMT -5
va ärligt jag såg inte kolob mansiye igår för du vet det va match vad hände jag kollar på ask i memnu och så kollade jag på några klip på youtube o nu vet jag typ vad som kmr att hända haha det blir alltid så nu vill jag inte kolla på ask i memnu för jag vet typ vad som kmr att hända o jag trodde ishk mamno3 menade samar o adnan bek men dom menade mohanned o samar elr ? jag gillar inte samar hon ser dum ut..o så kollade jag lite på thaman al shuhra dom säger att serien ezel är bra har du sett den ? asså jag försöker att glömma de som hände med rami men jag kan inte (( jag är shockad jag vill inte ens sittta vid datorn för då står det rami över allt !! stackars hans mamma och familj och hans kompisar rahma,nassif,bassel,maghraby,rayan,mehdi,zanzoun,miral,shoukry<3 ya allaaah
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 11, 2010 18:13:02 GMT -5
Jaaa den va riktigt bra du vet asma ringer salim men han svarar inte han har stängt sin mobil och är på en bar med sin kompis zakariya... Salim dricker för mkt typ så ska han hem ( zakariya skulle hem tidigare men salim ville inte med) så salims kompis ( en tjej) jobbar där hon säger t honom att hon skjutsar honom t hans hem för han kan inte köra han är för full.... Så kmr dom hem t honom och hon hjälper honom in t hans sovrum så säger hon jalla vill du ha nått mer så säger han stanna här så hon ba okej jag stannar tills du blir bättre så sätter hon sig jämte honom och somnar ... Så asma ringer Amir och frågar om salim , Amir säger dumma saker t henne om att hon inte ska bry sig om salim för att hon lämnade honom men så ångrar han sig och går till henne och säger t henne att hon inte ska lämna selim för att han gillar henne o massa så bestämmer sig asma för att åka t selim deras hus då och så går hon in o t hans sovrum och ser att selim sover där med hans kompis som också somnat där... Så hon blir ledsen o tror att han e otrogen går därifrån och talar inte om det för nån ... Selims föräldrar ska åka på semester och hans pappa blir stoppad av polisen typ... Asmas bror har hittat en doktor som ska hjälpa jinan för att hon e döv typ så dom får tid hos doktorn och sen selim när han vaknar så frågar Han hans kompis vad hon gjorde där han blir typ förvånad så sa hon du sa att jag skulle va hos dig för du mådde dåligt så jag somna här ... Aa typ det Japppp Ask i memnu är bra .. Haha aaa samar är jobbig som fan gillar inte henne.. Jag vet också vad som händer i very *friendly* personet typ men det är kul att kolla på den .. Aa 3eshk al mamno3 är för mohannad o samar .. För dom börjar gilla varann o massa typ ... Jag har sett 19 avsnitt av ezel och den är riktigtbra Ja du håpller med om det med ramy det är sorgligt men sånt är livet synd är det om hans mamma bröder familj o hans star academy vänner rayan , zeina , nasif o allla stackars shokry när han får reda på det men men life goes on... Vi alla kmr dö efter varann
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jul 11, 2010 19:03:25 GMT -5
tack så mkt det blev mkt drama och jag missa vad kmr adan bek säga när han vet samar gillar mohanned o han gillar henne vet du vad som kmr att hända ? jag håller med alla kmr att dö till very *friendly* person :/ rip rami <3 jag läste i en tidning o det stog att shoukry hade sagt "jag sa till rami att sakta ner och vi drack inte då" så shoukry vet att rami dog elr? o just det grattis spanien vannnnnnnnnnn!! <3 dom va bäst !
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 12, 2010 5:09:37 GMT -5
Haha aa du det var mkt action på en gång samar och mohannad kommer ju hålla det hemligt och det är inte förens i sista avsnittet som adnan bek får reda på det men nån som får reda på det tidigare är Bashir .... Ärligt var läste du det ? Nä men Shahinaz från star academy sa att han frågar efter ramy ofta och att dom har sagt till honom att ramy är bra och du behöver inte oroa dig men han är inte på samma sjukhus.. Så dom har säkert frågat honom några frågor så ... Han har ju sagt det enda som jag kmr ihåg är ramy blödandes ... :/ Jag veeeeeet fyfan vad glad jag blev igår guuuud asssåååå , vill så gärna vara där aja dom är BÄsT! <3
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 12, 2010 7:33:47 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 14, 2010 7:51:30 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jul 15, 2010 9:48:52 GMT -5