|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:45:59 GMT -5
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:46:48 GMT -5
Hahahaha sou k ook doen!
Carlo n zijn vriendintjuh word cker als vido n fado lol hooop t nie majah ja man ik hoop van nije, heb je gezien toen ze zei jaaaaaaa hij is van mij meiden, tazz man, zoo knap is hij ook weer niej hoor omg we hebben de selfde ged8 hahahaha...mee eens!
ey lieverd...k ga sa 4 kijken...spreek je gauwsz!
die worden ons thread okiesz
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:48:01 GMT -5
ja man ik hoop van nije, heb je gezien toen ze zei jaaaaaaa hij is van mij meiden, tazz man, zoo knap is hij ook weer niej hoor omg we hebben de selfde ged8 hahahaha...mee eens!
ey lieverd...k ga sa 4 kijken...spreek je gauwsz!
die worden ons thread okiesz hahaha great minds thinks the same! oke doiedoei en spreek je snel en veel plezier met het kijken
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:48:05 GMT -5
thats sux...se zijn nu by de theater aan t zingen
ciao for now
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:48:34 GMT -5
thats sux...se zijn nu by de theater aan t zingen
ciao for now okee byebye
|
|
|
Post by AngerEyes on Dec 15, 2006 18:45:37 GMT -5
hey laila mooi siggy en zo snel ook
jammer dat je heeft niet nagham kanaal
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 16, 2006 5:20:37 GMT -5
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 16, 2006 6:17:15 GMT -5
jammer dat je heeft niet nagham kanaal haha bedankt liefje Ja vind ik ook, vorige jaar heb ik mijn vader gek gemaakt om nagham te ontvangen, maar hij kon toen niks vinden, maar ja in dit gebied waar ik woon kun je denk ik blijkbaar geen arabsat ontvangen Jij heb 't wel?
|
|
|
Post by AngerEyes on Dec 16, 2006 9:45:44 GMT -5
jammer dat je heeft niet nagham kanaal shiii ben je naam kwijt! ;D oh my god hoe heet je ook alweer? ;D k ben t egt vergeten!
(paar second lter)
Mona euhmm wie is jouw favo zag je fado
hehehe fedo is voor altijd en ik vind 5aled ook goed maar nog niet zeker
|
|
|
Post by AngerEyes on Dec 16, 2006 9:46:33 GMT -5
jammer dat je heeft niet nagham kanaal haha bedankt liefje Ja vind ik ook, vorige jaar heb ik mijn vader gek gemaakt om nagham te ontvangen, maar hij kon toen niks vinden, maar ja in dit gebied waar ik woon kun je denk ik blijkbaar geen arabsat ontvangen Jij heb 't wel? ja ik heb wel arabsat maar niet nilesat
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 16, 2006 9:48:01 GMT -5
haha bedankt liefje Ja vind ik ook, vorige jaar heb ik mijn vader gek gemaakt om nagham te ontvangen, maar hij kon toen niks vinden, maar ja in dit gebied waar ik woon kun je denk ik blijkbaar geen arabsat ontvangen Jij heb 't wel? ja ik heb wel arabsat maar niet nilesat haha ik heb andersom! ik heb wel nilesat maar geen arabsat! echt zo oneerlijkk hehe maar ik heb net gezien dat je nagaham op nilesat kan ontvangen dus ik zal het straks proberen
|
|
|
Post by AngerEyes on Dec 16, 2006 9:49:39 GMT -5
ja ik heb wel arabsat maar niet nilesat haha ik heb andersom! ik heb wel nilesat maar geen arabsat! echt zo oneerlijkk hehe maar ik heb net gezien dat je nagaham op nilesat kan ontvangen dus ik zal het straks proberen wooow echt waar dat is goed voor je
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 16, 2006 9:51:36 GMT -5
haha ik heb andersom! ik heb wel nilesat maar geen arabsat! echt zo oneerlijkk hehe maar ik heb net gezien dat je nagaham op nilesat kan ontvangen dus ik zal het straks proberen wooow echt waar dat is goed voor jejaaa zekerrrr hopen maar dat ik het ontvangg!!
|
|