|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:20:21 GMT -5
LOL gelijk een siggy hahahahahahha
rustig meid hisj voor jouw!! alleen voor jouw!!! weejooooo ;D
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:22:25 GMT -5
hahahahahahahahahahahah erg he man ik ga denk ik niej slapen man haha majaaa ik ga al men vriendinne gek maken op school over hem hihi ik weet dat hij van mij is hihij
|
|
|
Post by manja on Dec 15, 2006 17:23:52 GMT -5
weltch lamita kafy dutch
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:25:29 GMT -5
hahahahahahahahahahahah erg he man ik ga denk ik niej slapen man haha majaaa ik ga al men vriendinne gek maken op school over hem hihi ik weet dat hij van mij is hihij kyk je vriendinnen naar sa dan
omg ahmad!! *faintsz*
|
|
achristz
Full Member
i luv u sofia u ll still the queen for ever
|
Post by achristz on Dec 15, 2006 17:25:53 GMT -5
what r u talking u drive me crazy
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:26:10 GMT -5
weltch lamita kafy dutch nee lkkr puh
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:26:38 GMT -5
what r u talking u drive me crazy Dutch!
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:35:38 GMT -5
hahahahahahahahahahahah erg he man ik ga denk ik niej slapen man haha majaaa ik ga al men vriendinne gek maken op school over hem hihi ik weet dat hij van mij is hihij kyk je vriendinnen naar sa dan
omg ahmad!! *faintsz*neee, maar ze zijn allemaal allochtonnen dus ze motenn naar kije\ken anders missen ze echt ietss
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:38:21 GMT -5
kyk je vriendinnen naar sa dan
omg ahmad!! *faintsz* neee, maar ze zijn allemaal allochtonnen dus ze motenn naar kije\ken anders missen ze echt ietss oh mooi sooo...dus ze kunnen wel arabisch verstaan tog d8 hollanders hehehe
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:39:46 GMT -5
neee, maar ze zijn allemaal allochtonnen dus ze motenn naar kije\ken anders missen ze echt ietss oh mooi sooo...dus ze kunnen wel arabisch verstaan tog d8 hollanders hehehenee er zijn wel een paar die arabisch b\verstaan maar de rest niej echt haha, maar ze hoeven niet te verstaan, ze hoeven allen maar naar die jongens te kijken vooraal imad haha ;D
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:42:33 GMT -5
oh mooi sooo...dus ze kunnen wel arabisch verstaan tog d8 hollanders hehehe nee er zijn wel een paar die arabisch b\verstaan maar de rest niej echt haha, maar ze hoeven niet te verstaan, ze hoeven allen maar naar die jongens te kijken vooraal imad haha ;D Hahahaha sou k ook doen!
Carlo n zijn vriendintjuh word cker als vido n fado lol hooop t nie majah
|
|
|
Post by GoOnEy*BiRd on Dec 15, 2006 17:42:34 GMT -5
Stylie I have watched your man emado now for the first time ,my dish worked finally.The cam is on him lol. Good night sweets and see ya latterz.
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:44:14 GMT -5
Stylie I have watched your man emado now for the first time ,my dish worked finally.The cam is on him lol. Good night sweets and see ya latterz. aaaaaaaaaaahhhh reallyyy? ? it's really unfaiirr i don't have that channel but okee good night hunnyy and talk to u lateer
|
|
|
Post by YouDontHaveToKnowMe! on Dec 15, 2006 17:44:55 GMT -5
Stylie I have watched your man emado now for the first time ,my dish worked finally.The cam is on him lol. Good night sweets and see ya latterz. aaaaaaaaaaahhhh reallyyy? ? it's really unfaiirr i don't have that channel but okee good night hunnyy and talk to u lateer WAT heb je geen 24/24
|
|
|
Post by -Stylelicious on Dec 15, 2006 17:45:03 GMT -5
nee er zijn wel een paar die arabisch b\verstaan maar de rest niej echt haha, maar ze hoeven niet te verstaan, ze hoeven allen maar naar die jongens te kijken vooraal imad haha ;D Hahahaha sou k ook doen!
Carlo n zijn vriendintjuh word cker als vido n fado lol hooop t nie majah ja man ik hoop van nije, heb je gezien toen ze zei jaaaaaaa hij is van mij meiden, tazz man, zoo knap is hij ook weer niej hoor
|
|