|
Post by Fady on Mar 10, 2006 8:36:03 GMT -5
We are all expecting Sofia’s album and video clip for next summer. In order to keep you waiting and to keep her in our mind, let us make jokes on her. As you know jokes made Haifa Wehbeh famous all over the world. Of course Sofia is not Haifa, so your jokes should not be indecent and should not be detrimental to her family or to her country that we all respect. You may write them in Arabic, English or French, it does not matter but the main thing is that it should not harm her.
|
|
|
Post by Hani on Mar 10, 2006 8:51:21 GMT -5
Great idea, but I don't know whether she is as clever as Haifa who is laughing about her own jokes
|
|
|
Post by Hnoud on Mar 10, 2006 12:33:15 GMT -5
This is a joke I heard many times at school. It is in Lebanese language but I translate it into English:
Ahmad Sherif met once Sofia in a restaurant. -Chou Sofia, mabrouk, I heard you signed with Rotana ? -Not exactly… -Why, what happened ? -Well, there was this paper to fill up. It was saying PROFESSION -So what ? -I wrote SINGER
|
|
|
Post by ha on Mar 10, 2006 15:26:43 GMT -5
i don't get it!
|
|
|
Post by Jessy212 on Mar 11, 2006 3:10:38 GMT -5
Hnoud, are you in NDU ?, this is a joke from Jamhour:
Sofia est évincée de la Starac mais avant son départ tous les élèves lui donnent leurs photos. Bashar lui écrit de longues lettres d’amour et lui dédicace sa plus belle photo « with love for ever ». Sofia met tous ça dans son sac mais quelque temps après se le fait voler. Elle passe alors une annonce dans les journaux : PERDU SAC AVEC DOCUMENTS ET PHOTOS. VOUS POUVEZ GARDER LES PHOTOS, LES DOCUMENTS ET LE SAC MAIS RENDEZ-MOI L’ARGENT … C'EST POUR DES RAISONS SENTIMENTALES !
|
|
|
Post by *{*ABEER*}* on Mar 11, 2006 14:48:21 GMT -5
Je n’arrive pas a comprendre le plaisir que vous avez a detruire et insulter sofia. Je dis VOUS parce que je lis vos commentaires et j’ai remarque que vous etes un groupe de jeunes etudiants, probablement des universitaires. Vous etes du Liban, vous parlez le francais, l’anglais et l’arabe. Si vous connaissez sofia personnellement, vous aurez du vous apercevoir que c’est une personne gentille, qu’elle a beaucoup de courage pour essayer de percer et de se faire une place dans le monde la chanson et qu’elle ne merite pas ce que vous etes en train de faire. Si vous ne la connaissez pas, pourquoi vous vous acharnez sur elle comme ca ? Et si ca vous arrivait a vous, qu’on vous insulte ou qu’on vous montre du mepris.
|
|
|
Post by rockstar girl on Mar 11, 2006 17:17:32 GMT -5
look ya fady dare u speak abt haifa, she is free to do what she wants and dont call her indecent i love her
|
|
|
Post by To RSGirl on Mar 12, 2006 6:43:37 GMT -5
look ya fady dare u speak abt haifa, she is free to do what she wants and dont call her indecent i love her do you really understand english? or you are one of those who just want to fight all the time? .. read it again "hun"
|
|
|
Post by Brice de Nice on Mar 12, 2006 9:44:38 GMT -5
Michel is deeply in love with SOFIA. Everybody knows that. But what nobody knows is that without his contact lens, Michel is completely blind. One night during dancing with Sofia in a night-club, he lost them but, thanks God, he had his normal glasses. Back at home, they started kissing each others and after a while, Sofia said: - Mich, take off you glasses, they are hurting me! So Michel took off his glasses and continued kissing Sofia. But after a while, she ordered him: - Mich, put your glasses on, you are kissing the pillow!
|
|
|
Post by Fady on Mar 12, 2006 10:15:25 GMT -5
Tu me parais poli, je vais donc repondre a ton message : Nous insultons Sofia : 0/20. Je pense qu’insulter les gens en gardant l’anonymat est bas, lache et degradant Nous sommes un groupe d’etudiants : 15/20 Universitaires : 18/20 Nous sommes libanais : Je ne sais plus parceque d’autres se sont joints a nous. Nous connaissons Sofia personnellement : 13/20 C’est une personne gentille : 4/20, tu connais ce dicton arabe : æÌåÇä ÈáÓÇäÇä, c’est comme ca qu’elle est effectivement, elle a dit du mal de quelqu’un que nous aimons beaucoup et l’a traitee moins que rien en public. Pourquoi on la traite comme ca : Ca ne te regarde pas Si ca nous arrivait a nous : On ignorerait completement
Bon maintenant si j’ai un conseil a te donner, il y a beaucoup de forums pour Sofia, vas-y et restes-y, ce sont tous des moutons de Panurge. Ici ce sont plutot des brebis galeuses (ou raleuses) A bon entendeur, salut.
|
|
|
Post by Fady on Mar 12, 2006 10:16:51 GMT -5
Je n’arrive pas a comprendre le plaisir que vous avez a detruire et insulter sofia. Je dis VOUS parce que je lis vos commentaires et j’ai remarque que vous etes un groupe de jeunes etudiants, probablement des universitaires. Vous etes du Liban, vous parlez le francais, l’anglais et l’arabe. Si vous connaissez sofia personnellement, vous aurez du vous apercevoir que c’est une personne gentille, qu’elle a beaucoup de courage pour essayer de percer et de se faire une place dans le monde la chanson et qu’elle ne merite pas ce que vous etes en train de faire. Si vous ne la connaissez pas, pourquoi vous vous acharnez sur elle comme ca ? Et si ca vous arrivait a vous, qu’on vous insulte ou qu’on vous montre du mepris. Tu me parais poli, je vais donc repondre a ton message : Nous insultons Sofia : 0/20. Je pense qu’insulter les gens en gardant l’anonymat est bas, lache et degradant Nous sommes un groupe d’etudiants : 15/20 Universitaires : 18/20 Nous sommes libanais : Je ne sais plus parceque d’autres se sont joints a nous. Nous connaissons Sofia personnellement : 13/20 C’est une personne gentille : 4/20, tu connais ce dicton arabe : æÌåÇä ÈáÓÇäÇä, c’est comme ca qu’elle est effectivement, elle a dit du mal de quelqu’un que nous aimons beaucoup et l’a traitee moins que rien en public. Pourquoi on la traite comme ca : Ca ne te regarde pas Si ca nous arrivait a nous : On ignorerait completement Bon maintenant si j’ai un conseil a te donner, il y a beaucoup de forums pour Sofia, vas-y et restes-y, ce sont tous des moutons de Panurge. Ici ce sont plutot des brebis galeuses (ou raleuses) A bon entendeur, salut.
|
|
|
Post by Jill22 on Mar 12, 2006 11:22:22 GMT -5
Nice jokes folks, we want moooooooooooooooooooore
|
|
|
Post by HHHAA on Mar 12, 2006 11:55:10 GMT -5
Michel is deeply in love with SOFIA. Everybody knows that. But what nobody knows is that without his contact lens, Michel is completely blind. One night during dancing with Sofia in a night-club, he lost them but, thanks God, he had his normal glasses. Back at home, they started kissing each others and after a while, Sofia said: - Mich, take off you glasses, they are hurting me! So Michel took off his glasses and continued kissing Sofia. But after a while, she ordered him: - Mich, put your glasses on, you are kissing the pillow! ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ÝÚáÇ äßÊå ÚäÏß ÍÞ ÝíåÇ ÈÓ åÇÐí ÇáÍÞíÞÉ ÕæÝíÇ ãáÇÒãå ãíÔíá ÈÇáßÈÇÑíåÇÊ æÇáÝÖÇíÍ ÔÛÇáå Úáì æÏäæ ÃãÇ ãíÔíá Ýåæ ÝÚáÇ ÃÚãì ÇáÞáÈ æÇáÚíä áÃäå ÈíÍÈ åÇáÌíßÑå ååååååååååååååååååååååååååååååå
|
|
|
Post by Fady on Mar 13, 2006 1:37:00 GMT -5
look ya fady dare u speak abt haifa, she is free to do what she wants and dont call her indecent i love her do you really understand english? or you are one of those who just want to fight all the time? .. read it again "hun" Hello Rockstar girl. I’m sorry I did not answer you earlier, I was busy. So, let’s see what your problem is. You say you are a girl and you are in love with Haifa. Don’t worry my friend, this happens some times. Unfortunately, we cannot help you in this forum. But I suggest you visit www.psy-online.org , they will surely give you some interesting advices. I hope to hear from you soon saying you became in love with Michel, then later with Bashar. (yes, you have to go step by step)... Ciao and good luck
|
|
|
Post by Rafika on Mar 13, 2006 6:34:38 GMT -5
I have films of Sofia with her telephon. Soon on this screen!!!!!!
|
|