fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 21, 2010 7:56:10 GMT -5
har du avsnitt 1 allså från början ??
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 21, 2010 7:56:40 GMT -5
tack så mkt kollar du på serien ramad al hob ? VSG nä dom har lagt den på abu dhabi nu visst? Dom ska lägga den på TRT altorkiya ( en jätte bra kanal som lägger många turkiska serien ) så jag ska nog kolla på den där... Är det den serien som "mirna" från mirna & khalil är med i
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 21, 2010 8:01:46 GMT -5
har du avsnitt 1 allså från början ?? ohhh juste dom har lagt från avsnitt 8 ... Ska posta länken med avsnitt 1 och fram till 8 sen kan du börja kolla på den länken ett ögonblick så ska jag posta länken
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 21, 2010 8:03:28 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 8:17:49 GMT -5
IF U WANT TO WATCH AL HOB AL MOSTAHIL - ZORAKI KOCA U CAN WATCH IT ON THE CHANNEL "ORIENT" <3 OMG I LOOOOOOOOOVE IT <3 <3
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 8:20:16 GMT -5
Fatme , hur många avsnitt har gått av Serien Shehrazad / Wa yabka alhob? För såg den idag runt två tiden och vill gärna veta hur många avsnitt som har gått och + vad har hänt i början ?
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 8:21:53 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 8:30:30 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 12:23:05 GMT -5
sant vi har bird sat fast vi har en speciell maskin typ som vi köpt så vi har många andra kanaler
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 12:29:18 GMT -5
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 22, 2010 12:34:35 GMT -5
om shehrezad/wa yabka al hob shehrezad är en av mina favorit serier den va jättebra först plus det är två delar och del 3 kmr snart på alrai tv tror jag..haha det är jätte många avsnitt men du kmr att gilla den..från början tycker jag är bäst! ifall du vill se den från början så kan jag posta länken..jag vet inte hur många avsnitt det har gått på lbc men inte så mkt iallafall från början så va hennes son sjuk han hade cancer och hennes man hade dött och hon hade inte pengar för att göra operation till han så hon gick till hennes mans föräldrar(dom är jätterika) men dom gav inte pengar han va skit elak mot henne fast mamman är snäll . pappan gav inte shehrezad pengar så shehrezad gick till chefen som heter anwar(mayar från serien alya) hon fråga han ifall han kunde låna henne pengar o då sa han ifall du ligger med mej en natt så kmr du att få pengerna. först blev hon jätte arg på honom och sa att han va äklig människa men efter några minuter sa hon okej till han(hon va tvungen för henne son skulle dö annars). han blev chokad för att hon sa okej för han trodde att hon var anorlunda kvinna o inte brydde sej om pengar men iallafall när han log med henne så gav han henne pengarna sen efter de fick han reda på att pengarna va inte till henne.pengarna var till hennes son. haha va mkt jag har skrivit men om du vill veta mer så kan jag skriva
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 12:43:46 GMT -5
om shehrezad/wa yabka al hob shehrezad är en av mina favorit serier den va jättebra först plus det är två delar och del 3 kmr snart på alrai tv tror jag..haha det är jätte många avsnitt men du kmr att gilla den..från början tycker jag är bäst! ifall du vill se den från början så kan jag posta länken..jag vet inte hur många avsnitt det har gått på lbc men inte så mkt iallafall från början så va hennes son sjuk han hade cancer och hennes man hade dött och hon hade inte pengar för att göra operation till han så hon gick till hennes mans föräldrar(dom är jätterika) men dom gav inte pengar han va skit elak mot henne fast mamman är snäll . pappan gav inte shehrezad pengar så shehrezad gick till chefen som heter anwar(mayar från serien alya) hon fråga han ifall han kunde låna henne pengar o då sa han ifall du ligger med mej en natt så kmr du att få pengerna. först blev hon jätte arg på honom och sa att han va äklig människa men efter några minuter sa hon okej till han(hon va tvungen för henne son skulle dö annars). han blev chokad för att hon sa okej för han trodde att hon var anorlunda kvinna o inte brydde sej om pengar men iallafall när han log med henne så gav han henne pengarna sen efter de fick han reda på att pengarna va inte till henne.pengarna var till hennes son. haha va mkt jag har skrivit men om du vill veta mer så kan jag skriva ooooooooooooooooo va bra jag vill gärna ha länken till avsnitten som var från början
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 12:44:29 GMT -5
har ni en maskin som heter typ "ip wow" för den köpte vi för att vi hade inte så många kanaler nej tror inte det för vår heter Dream typ
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 22, 2010 12:51:21 GMT -5
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 22, 2010 12:52:46 GMT -5