|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 12:55:11 GMT -5
tack så mycket
|
|
|
Post by ramrom on Jun 22, 2010 13:30:03 GMT -5
what? My favourite one is Al ard al tayeb. It's great, I watch it every single day. have u seen other series ? Yes but it's the only one I liked.
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 13:52:06 GMT -5
Fatme , har sätt första avsnittet och den är riktigt bra men hatar Shahrazads mans familj förutom mamman för hon är snäll men pappan och sonen och sonens fru fan va fulÀ
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 13:53:19 GMT -5
have u seen other series ? Yes but it's the only one I liked. ahaaaaa okey
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 22, 2010 15:55:01 GMT -5
vsg haha jag vet dom är så fula men pappan blir jättesnäll sen men hans son fru kmr att göra många problem :S och anwar o shehrezad är så jävla söta tillsammans ! om alhob al mostahil jag har sett den nu 2 gånger nu kollar jag oxå på den på infinity tv jag tycker att den är skit bra från början jag önskar att ask mennu börjar på mbc och gönulcelen oxå!
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 22, 2010 18:10:28 GMT -5
Har sätt 3 avsnitt nu ! Asssåååå hennes son Kinan han är ju bara för SÖT Gud lust att nypa hans kinder <3 aa pappan har blivit snäll nu ... Ja asså hon är ju bara sååå jävla avundsjuk hatar verkligen henne! Anwar och shahrazad = kärlek <3 så sjukt söta <3 kollar också på alhob almostahil , den serien är en utav dom bästa Jag har sett den runt 6 ggr och det är min 7 gång nu Omar och Rasha är såååååååå jävla söta <3 asså älskar när det är 2 st i en serie som är as söta tsms <3 hahaha älskar Kamal Özpolat så bäst! Han äger<3 nä men den serien tröttnar man Aldrig på Ask i memnu ska dom lägga på mbc+drama tyvärr så har jag inte den så ska följa serien på nätet men tror nog att dom kmr lägga den på mbc , för dom gör alltid det speciellt om det är Kivanc i serien för många araber älskar honom gönulcelen lär det nog dröja ett tag innan dom lägger den eftersom att serien är ny haha så mkt jag skrivit men det är skoj att snacka om alla serien
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 23, 2010 8:24:22 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 24, 2010 8:42:11 GMT -5
OMGGGGGGGG ASYAAAAA DEN TJEJEN ÄR JU BARA LOVE <3 <3 och Lamias dotter , Malak hon är också sjukt söt <3 och i sanawat al daya3 .. Yehyas systers son O-M-G!!!!!!!! HAN ÄR så sööööööööööööt , yehyas systers son och Shehrazads son har samma röst på arabiska haha <3 <3 OMAR OCH RASHA PASSAR IHOP <3 Asså det finns några stunder som är så sorgliga så att man börjar gråta jag svär HAHAH älskar när han säger SA3DOSH ;D HAHAH AA fan asså bara för att Kivanc är blond och har blåa ögon man ba okej ? Det finnnnns så sjukt många som är MKT snyggare <3 aaa Jag älskar Tuba och Cansel dom är så bäst <3 Kolob minsiya är braaaaa <3 det kommer hända lite action snart tror jag hahhaha ;D ;D förresten det har BARA gått 12 avsnitt av Shehrazad på LBC jag och min stora syster kollade på den på lbc så va det avsnitt 10 när vi började kolla så vi ba fan det har säkert gått många avsnitt men nej så va det inte så vi kollar på dom första avsnitten har sett fram till avsnitt 8 så vi har bara 2 avsnitt kvar vi har sett avsnitt 10 och 11 på tv
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 24, 2010 9:10:55 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 25, 2010 9:44:47 GMT -5
Hahah då ska jag posta en bild på honom så jäääääääävla söt <3 och aaa leylas dotter är söt & kaxig med haha rafiiif henne hade jag glömt sjukt söt hon med asså när asya kom med i serien så blev serien mkt bättre Hahah erkännn jag vill typ också det så sjukt söta <3 <3 hahahaha skojar du omg när hans pappa skaffar peruk jag dog så roligt som det var Har sett 4 avsnitt utav Ask i memnu ( 3eshk almamno3 ) den är faktiskt bra kollar på den på min iPhone på Youtube haha mohannad är så jävla rolig han ska alltid vara den son går ut med tjejer o blablabla Aa fan det är 163 avsnitt sammanlagt men den är typ värd att se så som sanawat al daya3 den va 150 avsnitt och man njöt fan aa kollar på den varje dag , längtar tills shehrazad ska börja gilla anwar haha joo jag hoppas att vi ska åka nånstans denna sommaren min pappa jobbar nu men tror att vi ska åka till Libanon och stanna där i 2 veckor men min pappa ba det är mkt jobb i juli ( han jobbar med taxi ) så han ba i början av augusti kan vi åka jag ba jaaaaa , men min morsa ville typ inte för mina 2 syskon ska jobba så om vi åker så blir det jag o min pappa själva haha vi åkte tsms för 4 år sen så det lär nog bli kul somrarna i Sverige är tråkiga
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 25, 2010 10:30:38 GMT -5
HAHAH ;D
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 25, 2010 10:34:11 GMT -5
NURGUL IS SOO BEAUTIFUL <3 sedef avci
|
|