|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 26, 2010 16:43:22 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 26, 2010 16:48:33 GMT -5
SOOO CUTE <3
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 27, 2010 5:53:52 GMT -5
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 27, 2010 15:55:35 GMT -5
jag kolla på hela gönulcelen jävlar va bra den va!!!! nuts jag älskar verkligen tuba!! hon är jävligt fin hon är min favorit skådespelare o så älskar jag såklart rasha,lamia o några till skådespelare av killarna gillar jag murat(i gönulcelen) han är skit bra o så gillade jag murad från serien asi men han ser alltid arg ut haha o så gillar jag yehia och kenan från lamia o nåra till...asså kmr det att vara säsong 2 från gönulcelen?? hoppas de iallafall!!! tack för bilderna tuba <3 o har du sett ask veza elr nånting sånt jawaher är med o murat från serien asi isåfall är den bra ? vad tyckte du om serien shehrezad erkänn den är bra fast den blir lite tråkig sen,men shehrezad är jävligt fin:) hoppas du åker nånstans vi tänkte åka till libanon men pappa vill åka till egypten så imorgon ska vi kanske boka jag ska åka med han:P hoppas det blir kul:) ifall du har nyheter om tuba är bilder kan du posta dom ?
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 28, 2010 5:11:28 GMT -5
aa jag har sett GÖnulcelen och det är riktigt bra det kommer säsong 2 efter sommaren alla serien har uppehåll på sommaren i turkiet Jag älskar också Tuba och självklart Rasha Lamia Leila Jawaher och några till Samma här murat , murad , YEHYA såklart <3 , Kenan , JAmil , Ali , Omar och massa mer <3 Btw har du sett den serien med 3ammar el kosovi ? ask ve ceza jaaah den är sjukt BRA jajamen jag kollar på shehrazad den är bra fast stör mig på Karam fan va jobbig människa gud att han ska gilla shehrazad och det är synd om Mona som gillar honom .. ohh min mamma ville åka till Egypten haha nä men nu börjar det bli lite varmt här men det är ju alltid roligare att åka utomlands så skoj hoppas ni åker o ha det bra
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 28, 2010 6:44:06 GMT -5
jävlar va jag längtar till säsong 2 hoppas det är samma skådespelare iallafall:P aa jag har sett amar kosovi och den är inte så bra tycker jag men den är en sorlig berättelese kan du berätta lite om ask ve ceza för jag vet inte om jag ska kolla på den elr inte ah jag vet karam blir jobbig sen först är han snäll men sen blir han jobbig och det är synd om mona. tack hoppas att du kmr att ha det bra i libanon jag vill faktiskt åka till turkiet,kuwait(man kan shoppa där) elr libanon men deet blir kanske egypten hoppas det är kul där:P
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 29, 2010 10:19:23 GMT -5
aa jag längtar med till andra säsongen jo jag tror det är samma men dom kmr säkert ha med nya också aa håller med dig tycker det är dåligt att hon lämnar honom och ett sorgligt very *friendly* person.. jo det handlar om Savas (murad från asi) som har en kompis som typ jobbar i en bar. Dit kommer en tjej som heter Yasemin ( jawaher) och hon har då fått reda på att hennes pojkvän varit otrogen. Hon går till baren och dricker en massa och blir full, självklart så är Savas där han blir typ kär i henne och tar med henne till sin båt där dom tillbringar natten tsms. Och sen efter ett tag märker hon att hon är gravid och bestämmer att hon ska behålla barnet men att hon inte ska tala om det för Savas eftersom att hon inte vet något om honom. Savas är en rik man som bor med sin familj. Hans bror var gick med en tjej som heter Cicek och hans bror dör. Savas systers man blir mördad av Ciceks familj och istället för att Savas familj ska hämnas så bestämmer Savas mamma att Savas ska gifta sig med Cicek men han går inte med på det från början men efter ett tag säger han ja men att dom bara ska vara gifta på papper inget mer. Savas är typ bossen på sitt jobb och han styr allt och vill förändra mycket som hans morbror inte vill ... Yasemins chef typ gillar henne och vill gifta sig med henne o massa för går hon med på det men sedan inser hon att han också varit otrogen mot henne. och så flyttar hon långt bort och föder sin son hennes mamma hjälper henne och sedan efter ett tag måste hon börja jobba igen och hon får bra betalt eftersom att hon är duktig och en dag bestämmer savas och yasemins chef att dom ska jobba ihop och där träffar savas yasemin men yasemin känner inte igen honom. Savas vill att Yasemin ska hålla i jobbet så att han kan se henne oftare. ( Den natten när savas och yasemin var så tappade yasemin sitt halsband och det hade savas med sig till ett möte och yasemin såg det och då kmr hon ihåg allt) Yasemin och savas börjar vara oftare och de gillar varann men savas vet inte att yasemin har en son som också är hans och yasemin vet inte att savas är gift. Yasemin berättar att hennes son som heter ömer är hennes systers son. Cicek som är savas fru gillar inte Savas från början men sen börjar hon göra det. och Savas mamma vill att dom ska skaffa barn vilket savas inte vill..... och så händer det lite saker o så den är riktigt bra tycker jag oj haha nu skrev jag mkt menmen..
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 29, 2010 10:28:04 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 29, 2010 11:17:00 GMT -5
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 29, 2010 17:33:07 GMT -5
tack för hjälpen<3 jag såg typ dom 4 första avnitterna jag vet inte jag gillade inte den så mkt jag gillar såklart murad men jag tyckte inte att han passade med jawaher hon såg äldre ut jag gillar mer romantiska och drama serier typ som noor,lamia,lamis ,asi o nåra till just det såg du murad i sabah al kher ya arab ? jag trodde inte att han hade humor jag kollar just nu på ask mennu den ser bra ut:P just det vad tycker du om serien shehrezad tyckte du att den va bra ?
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 29, 2010 17:37:59 GMT -5
Vsg haha jo själv tkr jag att den är as bra och han är faktiskt söt med jawaher btw har du sett murads riktiga fru ? Nej det såg jag inte var han med idag ? Jag vaknade väldigt sent idag så jag såg inte den haha aa jag kollar också på Ask i memnu , den är typ bra fast ja vet vad som händer längre fram och i very *friendly* personet haha shehrazad är as bra Gud så söt kenan är <3
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 30, 2010 10:34:44 GMT -5
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 30, 2010 10:37:31 GMT -5
|
|
fatme
Junior Member
|
Post by fatme on Jun 30, 2010 18:02:47 GMT -5
haha jag vaknar oxå sent jag såg faktiskt intervjuen på datorn sen fick jag reda på att den va lite gammal:P jag vet vem hans riktiga fru hon va med i serien qisat nutsa(världens sämsta serie) hon är söt men han passar mer med tuba hans mamma är från syrien jag visste det innan men jag va inte säker haha iallafall va konstigt att han inte kan prata arabiska. har du nån bra serie som jag kan kolla på ? just nu kollar jag inte på nån serie på tvn bara ramad al hob fast jag tycker inte om den så mkt
|
|
|
Post by Maryam. Ronaldo ♥ on Jun 30, 2010 19:00:11 GMT -5
Aha haha den intervjun har sett den då dom visa den på tv för ett bra tag sedan aa hans fru är söt håller med dig det är den sämsta serien som jag har sett Gud den va långtråkig och för lång hände typ sAmma sak palla haha ;d haha aa synd att han inte kan prata men han förstår arabiska sa han elr lite typ är ramad al hob den på abou dhabi ? Kollar du på omi på mbc 4 många säger att den är bra jag kollar på shehrazad på lbc och på kolob monsiya på mbc4 och så har jag börjat kolla på en serie som går på en kanal som heter " aljazaaeria " har bara sett 2 avsnitt och den är helt ok haha sen kollar jag på Ask i memnu på min mobil .. Det är nog dom enda som jag kollar på men jag ska posta en länk imon det är en hemsida som är as bra den lägger upp maSsa turkiska serien från alla kanaler typ
|
|